نوآوري و مديريت مشتري با ارتباط
[EasyDNNnews:IfExists:Event]
[EasyDNNnews:IfExists:EventRegistration][EasyDNNnews:EventRegistration:RegisterButton][EasyDNNnews:EndIf:EventRegistration]
[EasyDNNnewsLocalizedText:Eventdate]: [EasyDNNnews:EventDate] [EasyDNNnewsLocalizedText:ExportEvent]
[EasyDNNnews:IfExists:EventLocation]
[EasyDNNnewsLocalizedText:EventLocation]: [EasyDNNnews:EventLocation]
[EasyDNNnews:EndIf:EventLocation]
[EasyDNNnews:IfExists:EventRegistration]
- [EasyDNNnewsLocalizedText:NumberOfAttendants]: [EasyDNNnews:EventRegistration:NumberOfAttendants]
- [EasyDNNnewsLocalizedText:MaxNumberOfTickets]: [EasyDNNnews:EventRegistration:MaxNumberOfTickets]
- [EasyDNNnewsLocalizedText:NotUsedTickets]: [EasyDNNnews:EventRegistration:NotUsedTickets]
[EasyDNNnews:IfExists:Payment]- [EasyDNNnewsLocalizedText:Price]: [EasyDNNnews:Price]
[EasyDNNnews:EndIf:Payment]
[EasyDNNnews:IfExists:Payment]
[EasyDNNnews:Price][EasyDNNnews:EndIf:Payment]
[EasyDNNnews:EventRegistration:InfoMessage]
[EasyDNNnews:EndIf:EventRegistration]
[EasyDNNnews:IfExists:EventSignUp]
[EasyDNNnewsLocalizedText:AreYouGoing][EasyDNNnews:SignUpActionBar]
[EasyDNNnews:EndIf:EventSignUp]
[EasyDNNnews:EndIf:Event]
[EasyDNNnews:IfMediaType:Image]
[EasyDNNnews:EndIfMediaType]
[EasyDNNnews:IfMediaType:EmbedMedia]
[EasyDNNnews:EndIfMediaType]
[EasyDNNnews:IfExists:SubTitle]
[EasyDNNnews:SubTitle]
[EasyDNNnews:EndIf:SubTitle]
ما اکنون در عصري قرار داريم که مهمترين ويژگي آن عدم اطمينان، پيچيدگي، جهاني سازي و تغييرات فزاينده تکنولوژيکي است. موفقيت سازماني تحت اين شرايط، تغيير در فعاليت هاي سازماني و به ويژه رهبري و اداره سازمان هاي هزاره سوم را ضروري مي سازد. در سازمان هاي پژوهشي حفظ مزيت رقابتي منوط به نوآوري است. سازمان ها بايد توان توليد محصولات و خدمات جديد، منحصر به فرد و قابل رقابت در بازارهاي متغير امروزي را داشته باشند تا بتوانند در بازارهاي پويا و پيچيده کنوني جايگاهي داشته باشند و براي خود کسب مزيت رقابتي نمايند. در این پژوهش به بررسی نوآوری و مدیریت با مشتری در کارخانه های مواد غذایی شیراز می پردازیم و سپس به بررسي تطبيقي رابطه بين نوآوري و مديريت ارتباط با مشتري ميپردازيم به اين اميد که شرکت ها از طريق ارتباط با مشتري قادر شوند قابليت نوآوري را در سازمان خود ارتقا دهند.