دات نت نیوک

طراحی ساک دستی و نایلون

 

ساک دستی را معمولا به صورت ساده به دور از ازدحام طراحی می کنند تا مخاطب پس از دریافت آن در زمان خرید یا تحویل خدمت، برای دفعات بعد نیز راغب به استفاده از آن باشد. به تعبیر یکی از دوستان، "ساک دستی یک بچه بیلبورد متحرکه که دیگران به صورت کاملا رایگان در سطح شهر برای شما به نمایش می گذارند." پس امکان ترغیب در استفاده مجدد بسیار اهمیت دارد. در ایران متاسفانه تعدادی از برند ها هستند که همان مطالب بروشور یا تراکت خود را بر روی ساک دستی نیز منعکس می کنند.یک گرافیست خوب برای طراحی یک ساک دستی به رنگ سازمانی و لوگو بسنده کرده و در کم بودن آیتم های طرح اهتمام دارد.

ساک دستی

به چند صورت بگ کاغذی، ساک سوزنی یا پارچه ای، نایلون و... معمول است که به تناسب متریال انتخابی،نحوه چاپ و طرح هر کدام متفاوت است. مانند چاپ سیلک، داغی و زرکوب، چاپ افست و....

انواع ساک دستی به شرح زیر می باشد:

ساک دستی تبلیغاتی، ساک دستی برزنتی، قیمت ساک دستی، ساک سوزنی، ساک خرید، ساک خرید، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی دوختی، بگ کاغذی، بگ خرید، ساک دستی هدایا و... مجموعه کاس تولید کننده انواع ساک دستی ارزان و ساک دستی با قیمت مناسب و تولید کننده ساک دستی عمده و تولید کننده ساک سوزنی و... میباشد.

 
 

مقالات مرتبط

پوستر

SuperUser Account 0 1838 Article rating: 5.0

پوستر (انگلیسی: poster) یا دیوارکوب، که به آن اعلان، آفیش و پلاکات نیز می‌گویند، صفحات کاغذی در ابعاد تقریباً بزرگ هستند که بر روی آنها نوشته‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها و نظیر آن چاپ شده‌است. پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها یا دیگر سطوح عمودی تعبیه شده‌اند. پوسترهای معمولی از نقاشی و نوشته تشکیل شده‌اند اما ممکن است یک پوستر دارای نقاشی محض یا نوشته تنها باشد. پوستر ممکن است برای جلب توجه یا اطلاع ‌رسانی بر روی دیوارها چسبانده شوند. اهداف پوسترها چند منظوره است، یک پوستر ممکن است برای تبلیغات باشد یا برای تکثیر یک اثر هنری با هدف اقتصادی و فرهنگی و فروش ارزان قیمت از آن استفاده شود. از پوسترها برای امور آموزشی استفاده زیادی می‌شود.

RSS
123movies