دات نت نیوک

چاپ فولدر و پاکت

 

چاپ فولدرها که درسالهای اخیر بسیار مورد استفاده قرارمی گیرد با تیغ و قالب از هم متمایز می شوند. فولدرهای 2 لت و3 لت ، جیب دارو... از انواع فولدر است که دراین نیز نقش آژانس تبلیغاتی برای چاپ فولدر مناسب پررنگ است. طراحی خاص وانتخاب روکش های متفاوت وجنس وگراماژ کاغذ از وظایف آژانس است که بهترین چاپ راشاهد باشیم .

چاپ فولدر نیز مانند کاتالوگ با وجود دستگاه های چاپ امروزی آن قدر هم مشکل نیست بلکه شکل خاص وروکش متفاوت است که فولدری مناسب می سازد. متاسفانه بسیار دیده ایم که فولدری چاپ شده و ابعاد آن که از وظایف آژانس است رعایت نشده فولدری که برگه استاندارد A4  برای آن بزرگ باشد احتمالا در کمتر جایی به کار می آید. با چاپ فولدر میتوان کاتالوگ ها، فلایر و بروشور و لیست قیمت و یا هر توضیح دیگری را درباره محصولات، در یک مجموعه ( پک ) به مخاطب ارائه داد. فولدر قابلیت اضافه کردن محلی برای نگهداری کارت ویزیت و CD و یا DVD را نیز دارا می باشد. گرماژ چاپ فولدر لزوماً بایستی بالا باشد و بر روی کاغذ های سبک بسیار نامتناسب و ناکارآمد می گردد. تقریبا همیشه برای فولدر ها به دلیل کثرت دست به دست شدن و کاربردی بودن، روکش سلفون استفاده می نمایند و با توجه به طرح پیشنهاد قلب و یووی و زرکوب و.... ارائه می گردد.

 

" چاپ فولدر خود را به طراح و آژانس خلاق بسپارید"

 
 

مقالات مرتبط

تاریخچه چاپ و چاپخانه

SuperUser Account 0 376 Article rating: No rating

واژه چاپ احتمالا از کلمه chappn (چاپنا) که کلمه‌ای هندیاست گرفته شده است. ولی عده ای معتقدند که از «چاو» مقولی گرفته شده است «چاو ،نام نوعی پول در عصر ایرانیان بوده است). از لغات دیگری که برای چاپ بکار رفته میتوان به «طبع» و «باسعه» اشاره کرد.

رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری

SuperUser Account 0 328 Article rating: No rating

مديريت ارتباط با مشتري کارا، بين کارخانه هاي توليدي و مشتريان صنعتي نه تنها مشتريان را حفظ مي‏کند بلکه آن ها را تشويق مي کند که پيشنهادات مهمي در زمينه بهبود محصولات و خدمات ارائه دهند (راماني  و کومار  ،2008)

چگونه وقتی بازار کساد است رشد کنیم؟

SuperUser Account 0 342 Article rating: No rating

بسیارند مدیران ارشدی که عدم رشد سازمان خود را ناشی از کسادی کل بازار حوزه فعالیت خود می‌دانند. البته، دلیل موجهی برای این توجیه وجود دارد. تقریبا همیشه نیمی از همه بازارها رشدی پایین‌تر از میانگین تولید ناخالص داخلی (GDP) دارند.

شیوه های چاپ

SuperUser Account 0 348 Article rating: No rating

حال بعضی از ابداعات چاپ در قرن ۱۹ و ۲۰ م را بررسی نماییم. در دههٔ آخر قرن ۱۸ م تحولاتی در چاپ ایجاد شد؛ از جمله اینکه در همین دوره شخصی به نام آلویز سنفلدر اتریشی چاپ سنگی را برای تکثیر ورقه‌های موسیقی ابداع کرد و به آن به عنوان جایگزینی برای سیاه قلم کاری نگاه کرد.

RSS
123