دات نت نیوک

طراحی کاتالوگ

 

برای طراحی کاتالوگ مراحل مذکور در چرا طراحی در کاس، طی خواهد شد اما در ابتدا بایستی مرز بین کاتالوگ و بروشور را برای سفارش دهنده ترسیم کرد تا بتواند اطلاعات مناسب تری دریافت نمود.کاتالوگ، دفترچه راهنمای معرفی کلیات کالا،خدمات، امکانات و.... است که ازطرف صاحب کالا یا خدمات به مشتری یا طرف حساب خود ارائه می گردد که درآن معمولا از عکس ها و تصاویر جذاب استفاده میشود اما در بروشور جزئیات یا مشخصات فنی کالا یا خدمت به صورت جزئی خواهد آمد و درآن معمولا از تصاویر شماتیک کالا یا مراحل ارائه خدمات و... استفاده می شود. امادر ایران بدون توجه به این که طراحی کاتالوگ و بروشور و مجله و......اصول خاص خود را دارند در انتخاب مطالب کاتالوگ و بروشور تفاوت خاصی را نمی توان یافت اما درکیفیت کاغذ و چاپ و اندازه متفاوت میباشند به این معنی که تقریبا تمام کاتالوگ ها را به صورت دفترچه ای با ضخامت بالا چاپ شده و تمام بروشورها را با ضخامت کمتر به صورت تک برگی یا چند لتی چاپ می گردد.

- شکل، تعداد رنگ، قطع، تعداد صفحات، روکش ومشخصات متریال کاتالوگ به پیشنهاد طراح با سفارش دهنده توافق می گردد.

- شکل، ابعاد، تعداد رنگ، روکش ومشخصات متریال ساک دستی به پیشنهاد طراح با توافق سفارش دهنده انجام می پذیرد.

- زمان تحویل اتود های اولیه به صورت موردی توافق می گردد.

- مسئولیت فنی طرح به لحاظ خروجی های چاپی، به عهده شرکت کاس خواهد بود.

- برای طراحی کاتالوگ عکس محصولات از طرف سفارش دهنده ارسال خواهد شد و مسلماً مسئولیت کیفیت عکس به عهدهایشان می باشد. در صورت نیاز به عکاسی هزینه آن جداگانه اعلام می گردد.

-کلیه مطالب به صورت تایپ شده دریافت می گردد و مسئولیت غلط املایی و اشتباهات مشخصات به عهده سفارش دهنده می باشد.

- زمان تحویل اتود های اولیه به صورت موردی توافق می گردد. 

-مسئولیت فنی طرح به لحاظ خروجی های چاپی، به عهده شرکت کاس خواهد بود.

 
 

مقالات مرتبط

تاریخچه چاپ و چاپخانه

SuperUser Account 0 561 Article rating: No rating

واژه چاپ احتمالا از کلمه chappn (چاپنا) که کلمه‌ای هندیاست گرفته شده است. ولی عده ای معتقدند که از «چاو» مقولی گرفته شده است «چاو ،نام نوعی پول در عصر ایرانیان بوده است). از لغات دیگری که برای چاپ بکار رفته میتوان به «طبع» و «باسعه» اشاره کرد.

رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری

SuperUser Account 0 495 Article rating: No rating

مديريت ارتباط با مشتري کارا، بين کارخانه هاي توليدي و مشتريان صنعتي نه تنها مشتريان را حفظ مي‏کند بلکه آن ها را تشويق مي کند که پيشنهادات مهمي در زمينه بهبود محصولات و خدمات ارائه دهند (راماني  و کومار  ،2008)

چگونه وقتی بازار کساد است رشد کنیم؟

SuperUser Account 0 535 Article rating: No rating

بسیارند مدیران ارشدی که عدم رشد سازمان خود را ناشی از کسادی کل بازار حوزه فعالیت خود می‌دانند. البته، دلیل موجهی برای این توجیه وجود دارد. تقریبا همیشه نیمی از همه بازارها رشدی پایین‌تر از میانگین تولید ناخالص داخلی (GDP) دارند.

شیوه های چاپ

SuperUser Account 0 503 Article rating: No rating

حال بعضی از ابداعات چاپ در قرن ۱۹ و ۲۰ م را بررسی نماییم. در دههٔ آخر قرن ۱۸ م تحولاتی در چاپ ایجاد شد؛ از جمله اینکه در همین دوره شخصی به نام آلویز سنفلدر اتریشی چاپ سنگی را برای تکثیر ورقه‌های موسیقی ابداع کرد و به آن به عنوان جایگزینی برای سیاه قلم کاری نگاه کرد.

RSS
123