دات نت نیوک

مزیت هدایای تبلیغاتی :

مزیت هدایای تبلیغاتی :
Posted: بهمن 6, 1396
Comments: 0

ما معتقدیم هدایای تبلیغاتی مناسب برای هر کسب و کاری وجود دارد گاهی اوقات کوچکترین هدیه می تواند مناسب ترین باشد مواردی مانند ابزار نوشتن و لوازم اداری مناسب برای ارائه به مشتریان ارزشمند هنگام بازدید از کسب و کار شما هستند.در حالی که هدایای تبلیغاتی خاص مانند ساعتهای شخصی راهی عالی برای پاداش به کارکنان شما هستند.

هدایای تبلیغاتی gift

 

فایده هدایای تبلیغاتی :

  1. معرفی محصولات و خدمات جدید
  2. تشکر از مشتریان برای کسب و کار گذشته
  3. ایجاد روابط مشتری
  4. ایجاد انگیزه در کارمند ونوعی پاداش محسوب میشود.
  5. پیام ها وشعار را در جلسات فروش تقویت میکند.
  6. انتخاب هدیه همچنین می تواند به برنامه ریزی برنامه های شرکت شما کمک کند.
  7. کالا تبلیغاتی می تواند هویت نام تجاری شما را افزایش دهد.

با هدایای تبلیغاتی نام و تصویر برند شما در ذهن مشتریان حفظ میشود. مشتریان موجود وفادار به نام تجاری شما باقی خواهند ماند، مشتریان بالقوه جدید به جای رقبای شما، به نام تجاری یا نماد شما کشیده می شوند.هنگامی که از هدایای تبلیغاتی برند شما استفاده میکنند وقتی دوست یا همکارش برند شما را دید به او برند شما را توصیه می کند یا در ذهنش میماند. انتخاب هدیه پادشاه تبلیغات دقیق است زیرا زمان را برای بدست آوردن چیزها دقیقا درست می کنیم. اگر مخاطبان هدف خود را می دانید، یا حتی نمیدانید ما همواره برای کمک به اینجا هستیم تا هدیه تبلیغاتی به خوبی انتخاب شود، دقیقا همان پیامی را که می خواهید ارسال شود. این امر مخصوصا در مورد انتخاب محصولات هدیه صادق است.

 

gift

 

ارائه هدایای تبلیغاتی ما بدون شک به دلخواه مشتریان شما می شود، این واقعیت است که شما به اندازه کافی ارزش دارین و همچنان ارزش حفظ معاملات خود را میدانید.

JT Foxxمربی ثروت و نویسنده در مصاحبه ای اخیر با انجمن بیس اهمیت نام تجاری را توضیح داد و خاطر نشان ساخت که میتوان با هدایای تبلیغاتی  اعتبار  شرکت های تجاری بالاتر میرود و به این ترتیب آنها را به شرکت های قدرتمند و موفق تر تبدیل می کند. با این حال، ایجاد یک هویت قوی برند می تواند بسیار دشوار باشد، مخصوصا برای کسب و کارهای جدید دشوارتر است اما با استفاده از هدایای تبلیغاتی کار انها آسانتر میشود.

در اینجا، ما نگاهی داریم که چگونه محصولات تبلیغاتی می تواند به شما در حل این چالش کمک کند ؟

 

Watch اخیرا داده های مربوط به مجموعه ای از نظرسنجی های انجام شده توسط BPMA( انجمن تبلیغاتی بریتانیا در سال 2012) را منتشر کرد که هدف آن تعیین اینکه آیا استفاده از محصولات تبلیغاتی در استراتژی های تبلیغاتی در افزایش فروش و افزایش آگاهی نام تجاری موثر بود؟

تحقیقات نشان می دهد که چیزی ساده به اندازهرخودکار یا قلم چاپ شده می تواند راهی موثر برای کمک به ایجاد یک هویت قوی برای برند باشد.نتایج جذاب بود دو سوم از شرکت کنندگان در نظرسنجی قادر به یادآوری نام برند که در سال گذشته یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده بودند. از این تعداد، 79 درصد موافقت کردند که در آینده با این نام تجاری دوباره کار کنند، در حالی که بیش از نیمی از آنها گفته اند که نظراتشان در مورد این شرکت پس از اینکه محصولات چاپی به آنها داده شد، افزایش یافته است. اکثریت قریب به اتفاق این شرکت کنندگان (87٪) گفتند که این مورد را بیش از 12 ماه نگه داشته اند.

این اطلاعات برای کسانی که در حال حاضر با قدرت مارک تجاری محصولات تبلیغاتی آشنا هستند، باید تعجب برانگیز باشند. یک هویت نام تجاری بوسیله تعبیه ارزش های کسب و کار، لوگو و نام در ذهن مشتریان بالقوه ایجاد می شود؛ به این ترتیب، این امر به این معنی است که مواردی مانند قلم چاپ، کیسه یا لیوان که توسط گیرنده و همسالان آنها دیده می شود و به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، به این هدف کمک خواهند کرد. این کالاها اغلب توسط کسانی که با کسب و کارهای جدید مشغول به کار هستند، نادیده گرفته می شوند، زیرا آنها فرض می کنند که چیزی ساده به اندازه یک لیوان نمی تواند به آنها کمک کند تا برند خود را ایجاد کنند. اما واقعیت این است که موارد عملی و روزمره مثل این است که اغلب در افزایش هویت شرکت موثر هستند، زیرا این اقلام در طول مدت زمانی طولانی مقدار زیادی از مواجهه را ارائه می دهد.

ما از شما قدردانی می کنیم وقت شما ارزشمند است به همین دلیل است که ما هدایای تبلیغاتی ما را برای کسانی که عجله دارند، مناسب است. هنگامی که شما سفارشتان را به ما میدهید ما در کمترین زمان آن را به دست شما میرسانیم.

Print

EasyDNNRotator

Click on the Manage Content for adding and managing content.
Click on the Rotator Settings and choose what and how it will be displayed.

123movies