دات نت نیوک

طراحی و چاپ کاتالوگ

 

بیشتر شرکت های بزرگ بوسیله چاپ کاتالوگ محصولات جدید و همچنین خدمات خود را به سایرین معرفی می کنند. نکته مهم در طراحی کاتالوگ محل قرار گرفتن نوشته ها و تصاویر می باشد و همچنین هر قدر تصاویر بیشتر و زیباتری در کاتالوگ استفاده شود میل بیننده را به مطالعه ادامه مطالب کاتالوگ بیشتر می کند. فرمت کاتالوگ نیز همانند سربرگ و پوستر و سایر موارد چاپ افست می باید CMYK باشد و بهتر است اگر نیاز به استفاده رنگی دقیقا همانند رنگی خاص است از کتاب رنگ بهره گرفته شود. فاصله از اطراف نیز از هر سمت ۵ میلیمتر و اگر نیاز به خط تا می باشد از لبه های خط تا نیز ۵ میلیمتر قرار دهید. جنس چاپ و روکش آن نیز در نمایان کردن کلاس کاری شما نقش تایین کننده دارد. انواع روکش معمول برای چاپ کاتالوگ عبارت است از:

سلفون براق سرد

سلفون مات سرد

سلفون براق حرارتی

سلفون مات حرارتی

UV مات و یا براق

انواع UV موضعی ، شنی و......

موضعی و یا شابلونی معمولاً فرق بین کاتالوگ وبروشور پس از مطالب محتوی آن را می توان از جنس و متریال چاپ آن تمیز داد. از وظایف شرکت های تبلیغاتی علاوه برطراحی های مناسب ، انتخاب متریال چاپ ، کاتالوگ هم می باشد. آژانس تبلیغاتی است که بایستی برای مفهوم گرفتن کاتالوگ (که محصولات وخدمات رادرآن معرفی می نمایند) جنس آن را مشخص کند. طراح خلاق است که تیغ و قالب خاص را درکنار سایر خدمات می گذارد تا تفاوت را برای چاپ ایجاد نماید. از بروشور و کاتالوگ به عنوان تبلیغات ماندگار یاد می کنند . بروشور یا کاتالوگ نوعي مدرك تجاري چاپي انبوه است كه بصورت كتابچه يا برگه، دفترچه يا فولدر عرضه مي گردد. مشخصات فني يك كاتالوگ و يا يك بروشور مي تواند حاوي اطلاعات ، تصاوير مرتبط، نحوه سفارش محصول يا خدمات، كاربرد كلي كالاها و برخي اطلاعات مفيد ديگر كه مورد نياز كارشناسان، مشتريان و يا مصرف كنندگان محصول و خدمات شما است باشد. کاتالوگ، به مجمـوعه ای از اطـلاعات و ویژگیهای مربوط به یک محصـول و یا خدمت گفتـه می شود که در یک دفتـرچه جمع آوری شده و جهت مطالعه در دست مخاطب قرار می گیرد.

 

کاغذ و گرماژهای پیشنهادی ما:

با توجه به محتویات و تعداد عکس مورد نظر تعداد صفحات مشخص می گردد که پس از آن می توان بهترین گرماژ و قطع را برای یک کاتالوگ پیشنهاد داد.

 
 

مقالات مرتبط

چگونگی انجام انواع چاپ

SuperUser Account 0 430 Article rating: 5.0

در روش چاپ برجسته سطح چاپ شونده به صورت برجسته است. در نتیجه قسمت برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ رنگ را به خود می‌گیرد و به کاغذ منتقل می‌کند. واضح است که در این شیوه سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن برروی کاغذ به صورت صحیح نمایان گردد

انواع چاپ

SuperUser Account 0 440 Article rating: No rating

چاپ انواع مختلفی دارد که متناسب با آنچه که قرار است چاپ شود و آنچه که بر آن قرار است چاپ شود انتخاب می‌گردد.

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مبادله ای

SuperUser Account 0 415 Article rating: No rating

در آغاز هر دوره درس برنامه بازاریابی درک چگونگی کارکرد فرآیندهای مبادله ای، بسیارمهم است. فرآیند مبادله ای، فرآیندی است که در آن یک فرد یا سازمان در ازای دریافت پول، کالا یا خدماتی، به برآوردن نیاز یا خواسته افراد دیگر مبادرت می ورزد.

مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی ناب و ارتباط

SuperUser Account 0 383 Article rating: No rating

بازاریابی ناب از طریق درگیر کردن سازمان‌ها با تمرکز بر فعالیت‌هایی که بیشترین تأثیر را با کمترین تلاش ایجاد می‌کنند، به کسب درآمد بیشتر کمک شایانی می‌کند

نوآوري و مديريت مشتري با ارتباط

SuperUser Account 0 354 Article rating: No rating

ما اکنون در عصري قرار داريم که مهمترين ويژگي آن عدم اطمينان، پيچيدگي، جهاني سازي و تغييرات فزاينده تکنولوژيکي است. موفقيت سازماني تحت اين شرايط، تغيير در فعاليت هاي سازماني و به ويژه رهبري و اداره سازمان هاي هزاره سوم را ضروري مي سازد.

RSS
123