دات نت نیوک

چاپ فولدر و پاکت

 

چاپ فولدرها که درسالهای اخیر بسیار مورد استفاده قرارمی گیرد با تیغ و قالب از هم متمایز می شوند. فولدرهای 2 لت و3 لت ، جیب دارو... از انواع فولدر است که دراین نیز نقش آژانس تبلیغاتی برای چاپ فولدر مناسب پررنگ است. طراحی خاص وانتخاب روکش های متفاوت وجنس وگراماژ کاغذ از وظایف آژانس است که بهترین چاپ راشاهد باشیم .

چاپ فولدر نیز مانند کاتالوگ با وجود دستگاه های چاپ امروزی آن قدر هم مشکل نیست بلکه شکل خاص وروکش متفاوت است که فولدری مناسب می سازد. متاسفانه بسیار دیده ایم که فولدری چاپ شده و ابعاد آن که از وظایف آژانس است رعایت نشده فولدری که برگه استاندارد A4  برای آن بزرگ باشد احتمالا در کمتر جایی به کار می آید. با چاپ فولدر میتوان کاتالوگ ها، فلایر و بروشور و لیست قیمت و یا هر توضیح دیگری را درباره محصولات، در یک مجموعه ( پک ) به مخاطب ارائه داد. فولدر قابلیت اضافه کردن محلی برای نگهداری کارت ویزیت و CD و یا DVD را نیز دارا می باشد. گرماژ چاپ فولدر لزوماً بایستی بالا باشد و بر روی کاغذ های سبک بسیار نامتناسب و ناکارآمد می گردد. تقریبا همیشه برای فولدر ها به دلیل کثرت دست به دست شدن و کاربردی بودن، روکش سلفون استفاده می نمایند و با توجه به طرح پیشنهاد قلب و یووی و زرکوب و.... ارائه می گردد.

 

" چاپ فولدر خود را به طراح و آژانس خلاق بسپارید"

 
 

مقالات مرتبط

چگونگی انجام انواع چاپ

SuperUser Account 0 430 Article rating: 5.0

در روش چاپ برجسته سطح چاپ شونده به صورت برجسته است. در نتیجه قسمت برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ رنگ را به خود می‌گیرد و به کاغذ منتقل می‌کند. واضح است که در این شیوه سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن برروی کاغذ به صورت صحیح نمایان گردد

انواع چاپ

SuperUser Account 0 440 Article rating: No rating

چاپ انواع مختلفی دارد که متناسب با آنچه که قرار است چاپ شود و آنچه که بر آن قرار است چاپ شود انتخاب می‌گردد.

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مبادله ای

SuperUser Account 0 415 Article rating: No rating

در آغاز هر دوره درس برنامه بازاریابی درک چگونگی کارکرد فرآیندهای مبادله ای، بسیارمهم است. فرآیند مبادله ای، فرآیندی است که در آن یک فرد یا سازمان در ازای دریافت پول، کالا یا خدماتی، به برآوردن نیاز یا خواسته افراد دیگر مبادرت می ورزد.

مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی ناب و ارتباط

SuperUser Account 0 383 Article rating: No rating

بازاریابی ناب از طریق درگیر کردن سازمان‌ها با تمرکز بر فعالیت‌هایی که بیشترین تأثیر را با کمترین تلاش ایجاد می‌کنند، به کسب درآمد بیشتر کمک شایانی می‌کند

نوآوري و مديريت مشتري با ارتباط

SuperUser Account 0 354 Article rating: No rating

ما اکنون در عصري قرار داريم که مهمترين ويژگي آن عدم اطمينان، پيچيدگي، جهاني سازي و تغييرات فزاينده تکنولوژيکي است. موفقيت سازماني تحت اين شرايط، تغيير در فعاليت هاي سازماني و به ويژه رهبري و اداره سازمان هاي هزاره سوم را ضروري مي سازد.

RSS
123