دات نت نیوک

چاپ ست اوراق اداری

 

چاپ و انتخاب متریال متفاوت را در ست اداری و اوراق اداری نیز می توان داشت ، حتی در چاپ کارت ویزیت میتوان خلاقیت رارعایت کرد. اوراق اداری از ملزومات هر شرکت و سازمانی است که باوجود آن هویت یکسانی به صورت لوح درشرکت خود می دهد.

ست اداری شامل : سربرگ A5 – سربرگ A4- یادداشت – پاکت نامه- پاکت A4 – کاور CD- طرح روی CD- کارت ویزیت .

طراحی اوراق اداری از قبیل سربرگ، مهر، تراکت، پاکت نامه، دفاتر تخصصی موسسات، طراحی و صفحه بندی خبرنامه های سازمانی و ... از دیگر فعالیت های ما می باشد.

یک سربرگ زیبا می تواند توجه هر مدیری را برای خواندن نامه ارسالی شما ترغیب کند. یکی از اصول دنیای تبلیغات جذب مخاطب است بنابراین مهمترین اصل در تبلیغات تجاری ظاهر زیبا و جذاب اوراق اداری شما می باشد. ست اداری را بر روی کاغذ 80 تا 120 گرم به صورت یک رو و دو رو چاپ می نمایند که بر روی کاغذ تحریر و کتان (فانتزی) با توجه به سلیقه مشتری مرسوم است.

عمدتا چاپ 2 رنگ برای ست اداری در نظر می گیرند اما چهار رنگ نیز با توجه به لوگو و سلیقه کارفرما چاپ می گردد. سربرگ موسسات اكثرا به صورت ست هاي اداري تكميل ميشود سربرگ در ابعاد a5 و a4 مرسوم هستند و به صورت اوراق آزاد و سرچسب استفاده ميشود همانطور که گفته شد سربرگ با چاپ افست به صورت تك رنگ تا 4 رنگ تركيبي يا تفكيكي چاپ ميشود.

 

توجه: سربرگ با سرچسب براي چاپ با پرينتر براي مشتري ها پيشنهاد نمي شود.

 
 

مقالات مرتبط

چگونگی انجام انواع چاپ

SuperUser Account 0 430 Article rating: 5.0

در روش چاپ برجسته سطح چاپ شونده به صورت برجسته است. در نتیجه قسمت برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ رنگ را به خود می‌گیرد و به کاغذ منتقل می‌کند. واضح است که در این شیوه سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن برروی کاغذ به صورت صحیح نمایان گردد

انواع چاپ

SuperUser Account 0 440 Article rating: No rating

چاپ انواع مختلفی دارد که متناسب با آنچه که قرار است چاپ شود و آنچه که بر آن قرار است چاپ شود انتخاب می‌گردد.

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مبادله ای

SuperUser Account 0 415 Article rating: No rating

در آغاز هر دوره درس برنامه بازاریابی درک چگونگی کارکرد فرآیندهای مبادله ای، بسیارمهم است. فرآیند مبادله ای، فرآیندی است که در آن یک فرد یا سازمان در ازای دریافت پول، کالا یا خدماتی، به برآوردن نیاز یا خواسته افراد دیگر مبادرت می ورزد.

مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی ناب و ارتباط

SuperUser Account 0 383 Article rating: No rating

بازاریابی ناب از طریق درگیر کردن سازمان‌ها با تمرکز بر فعالیت‌هایی که بیشترین تأثیر را با کمترین تلاش ایجاد می‌کنند، به کسب درآمد بیشتر کمک شایانی می‌کند

نوآوري و مديريت مشتري با ارتباط

SuperUser Account 0 354 Article rating: No rating

ما اکنون در عصري قرار داريم که مهمترين ويژگي آن عدم اطمينان، پيچيدگي، جهاني سازي و تغييرات فزاينده تکنولوژيکي است. موفقيت سازماني تحت اين شرايط، تغيير در فعاليت هاي سازماني و به ويژه رهبري و اداره سازمان هاي هزاره سوم را ضروري مي سازد.

RSS
123