دات نت نیوک

طراحی کاتالوگ

 

برای طراحی کاتالوگ مراحل مذکور در چرا طراحی در کاس، طی خواهد شد اما در ابتدا بایستی مرز بین کاتالوگ و بروشور را برای سفارش دهنده ترسیم کرد تا بتواند اطلاعات مناسب تری دریافت نمود.کاتالوگ، دفترچه راهنمای معرفی کلیات کالا،خدمات، امکانات و.... است که ازطرف صاحب کالا یا خدمات به مشتری یا طرف حساب خود ارائه می گردد که درآن معمولا از عکس ها و تصاویر جذاب استفاده میشود اما در بروشور جزئیات یا مشخصات فنی کالا یا خدمت به صورت جزئی خواهد آمد و درآن معمولا از تصاویر شماتیک کالا یا مراحل ارائه خدمات و... استفاده می شود. امادر ایران بدون توجه به این که طراحی کاتالوگ و بروشور و مجله و......اصول خاص خود را دارند در انتخاب مطالب کاتالوگ و بروشور تفاوت خاصی را نمی توان یافت اما درکیفیت کاغذ و چاپ و اندازه متفاوت میباشند به این معنی که تقریبا تمام کاتالوگ ها را به صورت دفترچه ای با ضخامت بالا چاپ شده و تمام بروشورها را با ضخامت کمتر به صورت تک برگی یا چند لتی چاپ می گردد.

- شکل، تعداد رنگ، قطع، تعداد صفحات، روکش ومشخصات متریال کاتالوگ به پیشنهاد طراح با سفارش دهنده توافق می گردد.

- شکل، ابعاد، تعداد رنگ، روکش ومشخصات متریال ساک دستی به پیشنهاد طراح با توافق سفارش دهنده انجام می پذیرد.

- زمان تحویل اتود های اولیه به صورت موردی توافق می گردد.

- مسئولیت فنی طرح به لحاظ خروجی های چاپی، به عهده شرکت کاس خواهد بود.

- برای طراحی کاتالوگ عکس محصولات از طرف سفارش دهنده ارسال خواهد شد و مسلماً مسئولیت کیفیت عکس به عهدهایشان می باشد. در صورت نیاز به عکاسی هزینه آن جداگانه اعلام می گردد.

-کلیه مطالب به صورت تایپ شده دریافت می گردد و مسئولیت غلط املایی و اشتباهات مشخصات به عهده سفارش دهنده می باشد.

- زمان تحویل اتود های اولیه به صورت موردی توافق می گردد. 

-مسئولیت فنی طرح به لحاظ خروجی های چاپی، به عهده شرکت کاس خواهد بود.

 
 

مقالات مرتبط

تبلیغات رایگان اینترنتی بازاریابی

SuperUser Account 0 326 Article rating: No rating

شما باید عوامل مختلفی را کنار یکدیگر تنظیم کنید تا به مقصود خود برسید.بماند اینکه تعداد این سرویس های تبلیغات اینترنتی رایگان روز به روز رو به افزایش است و شما محدوده انتخاب بیشتری دارید. اما آیا تمام آنها برای درج تبلیغ مناسب هستند اصلاً طرز کار آنها چگونه است

چگونه از تبلیغات صحیح استفاده کنیم ؟

SuperUser Account 0 349 Article rating: No rating

بیشتر شرکتها ، برای معرفی خود و محصولاتشان از تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه ها استفاده می کنند. پس از مدتی مشاهده می کنند که فروش ، تفاوت چندانی نمی کند. سپس به این نتیجه می رسند که تبلیغات ، روش مناسبی برای افزایش فروش نیست.

RSS
123