دات نت نیوک

طراحی کاتالوگ

 

برای طراحی کاتالوگ مراحل مذکور در چرا طراحی در کاس، طی خواهد شد اما در ابتدا بایستی مرز بین کاتالوگ و بروشور را برای سفارش دهنده ترسیم کرد تا بتواند اطلاعات مناسب تری دریافت نمود.کاتالوگ، دفترچه راهنمای معرفی کلیات کالا،خدمات، امکانات و.... است که ازطرف صاحب کالا یا خدمات به مشتری یا طرف حساب خود ارائه می گردد که درآن معمولا از عکس ها و تصاویر جذاب استفاده میشود اما در بروشور جزئیات یا مشخصات فنی کالا یا خدمت به صورت جزئی خواهد آمد و درآن معمولا از تصاویر شماتیک کالا یا مراحل ارائه خدمات و... استفاده می شود. امادر ایران بدون توجه به این که طراحی کاتالوگ و بروشور و مجله و......اصول خاص خود را دارند در انتخاب مطالب کاتالوگ و بروشور تفاوت خاصی را نمی توان یافت اما درکیفیت کاغذ و چاپ و اندازه متفاوت میباشند به این معنی که تقریبا تمام کاتالوگ ها را به صورت دفترچه ای با ضخامت بالا چاپ شده و تمام بروشورها را با ضخامت کمتر به صورت تک برگی یا چند لتی چاپ می گردد.

- شکل، تعداد رنگ، قطع، تعداد صفحات، روکش ومشخصات متریال کاتالوگ به پیشنهاد طراح با سفارش دهنده توافق می گردد.

- شکل، ابعاد، تعداد رنگ، روکش ومشخصات متریال ساک دستی به پیشنهاد طراح با توافق سفارش دهنده انجام می پذیرد.

- زمان تحویل اتود های اولیه به صورت موردی توافق می گردد.

- مسئولیت فنی طرح به لحاظ خروجی های چاپی، به عهده شرکت کاس خواهد بود.

- برای طراحی کاتالوگ عکس محصولات از طرف سفارش دهنده ارسال خواهد شد و مسلماً مسئولیت کیفیت عکس به عهدهایشان می باشد. در صورت نیاز به عکاسی هزینه آن جداگانه اعلام می گردد.

-کلیه مطالب به صورت تایپ شده دریافت می گردد و مسئولیت غلط املایی و اشتباهات مشخصات به عهده سفارش دهنده می باشد.

- زمان تحویل اتود های اولیه به صورت موردی توافق می گردد. 

-مسئولیت فنی طرح به لحاظ خروجی های چاپی، به عهده شرکت کاس خواهد بود.

 
 

مقالات مرتبط

چگونگی انجام انواع چاپ

SuperUser Account 0 430 Article rating: 5.0

در روش چاپ برجسته سطح چاپ شونده به صورت برجسته است. در نتیجه قسمت برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ رنگ را به خود می‌گیرد و به کاغذ منتقل می‌کند. واضح است که در این شیوه سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن برروی کاغذ به صورت صحیح نمایان گردد

انواع چاپ

SuperUser Account 0 440 Article rating: No rating

چاپ انواع مختلفی دارد که متناسب با آنچه که قرار است چاپ شود و آنچه که بر آن قرار است چاپ شود انتخاب می‌گردد.

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مبادله ای

SuperUser Account 0 415 Article rating: No rating

در آغاز هر دوره درس برنامه بازاریابی درک چگونگی کارکرد فرآیندهای مبادله ای، بسیارمهم است. فرآیند مبادله ای، فرآیندی است که در آن یک فرد یا سازمان در ازای دریافت پول، کالا یا خدماتی، به برآوردن نیاز یا خواسته افراد دیگر مبادرت می ورزد.

مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی ناب و ارتباط

SuperUser Account 0 383 Article rating: No rating

بازاریابی ناب از طریق درگیر کردن سازمان‌ها با تمرکز بر فعالیت‌هایی که بیشترین تأثیر را با کمترین تلاش ایجاد می‌کنند، به کسب درآمد بیشتر کمک شایانی می‌کند

نوآوري و مديريت مشتري با ارتباط

SuperUser Account 0 354 Article rating: No rating

ما اکنون در عصري قرار داريم که مهمترين ويژگي آن عدم اطمينان، پيچيدگي، جهاني سازي و تغييرات فزاينده تکنولوژيکي است. موفقيت سازماني تحت اين شرايط، تغيير در فعاليت هاي سازماني و به ويژه رهبري و اداره سازمان هاي هزاره سوم را ضروري مي سازد.

RSS
123